Євген, Доброго дня, Євгене! Дякуємо Вам за коментар! За можливості зателефонуйте на гарячу лінію: 095 477 72 34 або 068 677 72 34 для отримання більш детальної інформації.
Ми розуміємо, що ця ситуація викликала негативну реакцію. Дійсно, подібні ситуації можуть виникнути, якщо виявляється товар або певні його функції не відповідають заявленим постачальником або заводом-виробником.
Такі питання вирішуються залежно від часу та місця виявлення несправності:
Якщо несправність виявлена у процесі користування товаром, не залежно від терміну користування, то заміна проводиться тільки після отримання акту-заключення сервісного центру. Ви маєте право самостійно відправити товар на СЦ або ми можемо…
Показать полностью
Євген, Доброго дня, Євгене! Дякуємо Вам за коментар! За можливості зателефонуйте на гарячу лінію: 095 477 72 34 або 068 677 72 34 для отримання більш детальної інформації.
Ми розуміємо, що ця ситуація викликала негативну реакцію. Дійсно, подібні ситуації можуть виникнути, якщо виявляється товар або певні його функції не відповідають заявленим постачальником або заводом-виробником.
Такі питання вирішуються залежно від часу та місця виявлення несправності:
Якщо несправність виявлена у процесі користування товаром, не залежно від терміну користування, то заміна проводиться тільки після отримання акту-заключення сервісного центру. Ви маєте право самостійно відправити товар на СЦ або ми можемо це зробити.
Якщо помилку або несправність було виявлено під час тестування в магазині, наш продавець-консультант не мав би права реалізувати саме цей пристрій. Було б запропоновано іншу позицію товару цієї цінової категорії за відсутності даної моделі на складі.
Можливо Ви розглядали бюджетний варіант, або Вас зацікавила саме ця модель телефону, і тому продавець-консультант звернув увагу на те, що у цих пристроїв великий відсоток повернення на гарантійне обслуговування.
На жаль, ми не компетентні коментувати дії та висловлювання працівника сервісного центру, в якому Ви обслуговувалися. Також, повідомляємо, що якщо, заявлену несправність не виправлено у сервісному центрі, Ви маєте можливість знову здати її на гарантійне обслуговування. У випадку неможливості усунення несправності, сервісний центр видає акт на списання пристрою. На підставі цього акту ми можемо здійснити заміну пристрою на новий або компенсувати його вартість.
Ми дуже вдячні за відгук, адже це дає нам можлість стати кращими! Сподіваємося що, це прикре непорозуміння не стане на заваді для Вашого подальшого обслуговування в мережі магазинів SMART technics.
Ми розуміємо, що ця ситуація викликала негативну реакцію. Дійсно, подібні ситуації можуть виникнути, якщо виявляється товар або певні його функції не відповідають заявленим постачальником або заводом-виробником.
Такі питання вирішуються залежно від часу та місця виявлення несправності:
Якщо несправність виявлена у процесі користування товаром, не залежно від терміну користування, то заміна проводиться тільки після отримання акту-заключення сервісного центру. Ви маєте право самостійно відправити товар на СЦ або ми можемо…
Євген, Доброго дня, Євгене! Дякуємо Вам за коментар! За можливості зателефонуйте на гарячу лінію: 095 477 72 34 або 068 677 72 34 для отримання більш детальної інформації.
Ми розуміємо, що ця ситуація викликала негативну реакцію. Дійсно, подібні ситуації можуть виникнути, якщо виявляється товар або певні його функції не відповідають заявленим постачальником або заводом-виробником.
Такі питання вирішуються залежно від часу та місця виявлення несправності:
Якщо несправність виявлена у процесі користування товаром, не залежно від терміну користування, то заміна проводиться тільки після отримання акту-заключення сервісного центру. Ви маєте право самостійно відправити товар на СЦ або ми можемо це зробити.
Якщо помилку або несправність було виявлено під час тестування в магазині, наш продавець-консультант не мав би права реалізувати саме цей пристрій. Було б запропоновано іншу позицію товару цієї цінової категорії за відсутності даної моделі на складі.
Можливо Ви розглядали бюджетний варіант, або Вас зацікавила саме ця модель телефону, і тому продавець-консультант звернув увагу на те, що у цих пристроїв великий відсоток повернення на гарантійне обслуговування.
На жаль, ми не компетентні коментувати дії та висловлювання працівника сервісного центру, в якому Ви обслуговувалися. Також, повідомляємо, що якщо, заявлену несправність не виправлено у сервісному центрі, Ви маєте можливість знову здати її на гарантійне обслуговування. У випадку неможливості усунення несправності, сервісний центр видає акт на списання пристрою. На підставі цього акту ми можемо здійснити заміну пристрою на новий або компенсувати його вартість.
Ми дуже вдячні за відгук, адже це дає нам можлість стати кращими! Сподіваємося що, це прикре непорозуміння не стане на заваді для Вашого подальшого обслуговування в мережі магазинів SMART technics.