Віддаю більше перевагу кінотеатру Ефект, але так як місце розташування центр інколи після фільму хочеться піти обговорити враження від фільму у якомусь закладі в центрі. Після сьогоднішнього відвідування кінотеатру, більше не хочеться повертатися сюди. Прийшли в кінотеатр біля 16.30 щоб купити білети на сеанс в малому залі на 19.00. Чітко і голосно вимовила час сенсу і фільм. Купили білети і пішли пити каву, чекати сеанс. В 18.30 купили попкорн і глянувши на білети бачу час 16.30 і зовсім інший фільм. Підійшовши до каси і запитавши дівчину, як так може бути, вона недовольним тоном сказала " треба було перевіряти біля каси,…
Показать полностью
Віддаю більше перевагу кінотеатру Ефект, але так як місце розташування центр інколи після фільму хочеться піти обговорити враження від фільму у якомусь закладі в центрі. Після сьогоднішнього відвідування кінотеатру, більше не хочеться повертатися сюди. Прийшли в кінотеатр біля 16.30 щоб купити білети на сеанс в малому залі на 19.00. Чітко і голосно вимовила час сенсу і фільм. Купили білети і пішли пити каву, чекати сеанс. В 18.30 купили попкорн і глянувши на білети бачу час 16.30 і зовсім інший фільм. Підійшовши до каси і запитавши дівчину, як так може бути, вона недовольним тоном сказала " треба було перевіряти біля каси, на склі це написано". В дечому вона права, я білети не перевірила, але тому що ніколи не стикалася з таким і завжди тут все було правильно. Після питання " і що тепер робити?" дівчина лиш махала головою, почекавши, коли люди пройдуть на касу, почали вирішувати питання. Після того як попросила дівчину показати, де у них написано те що вона мені казала і на її відповідь " на склі" перечитала все що надруковано на склі. Жодного слова про перевірку білетів і що за не уважність касира гроші не повертаються. В завершенні всього зійшлися на тому, що переоформимо білети на наступний день. Але і тут довелося три рази виправляти дівчину, бо знову мали бути білети замість 21 годину на 19, в потім взагалі на інший день. Прохання до адміністрації слідкувати за працівниками і втомленим або не уважним давати вихідний або частіше робити перерви.
Віддаю більше перевагу кінотеатру Ефект, але так як місце розташування центр інколи після фільму хочеться піти обговорити враження від фільму у якомусь закладі в центрі. Після сьогоднішнього відвідування кінотеатру, більше не хочеться повертатися сюди. Прийшли в кінотеатр біля 16.30 щоб купити білети на сеанс в малому залі на 19.00. Чітко і голосно вимовила час сенсу і фільм. Купили білети і пішли пити каву, чекати сеанс. В 18.30 купили попкорн і глянувши на білети бачу час 16.30 і зовсім інший фільм. Підійшовши до каси і запитавши дівчину, як так може бути, вона недовольним тоном сказала " треба було перевіряти біля каси, на склі це написано". В дечому вона права, я білети не перевірила, але тому що ніколи не стикалася з таким і завжди тут все було правильно. Після питання " і що тепер робити?" дівчина лиш махала головою, почекавши, коли люди пройдуть на касу, почали вирішувати питання. Після того як попросила дівчину показати, де у них написано те що вона мені казала і на її відповідь " на склі" перечитала все що надруковано на склі. Жодного слова про перевірку білетів і що за не уважність касира гроші не повертаються. В завершенні всього зійшлися на тому, що переоформимо білети на наступний день. Але і тут довелося три рази виправляти дівчину, бо знову мали бути білети замість 21 годину на 19, в потім взагалі на інший день. Прохання до адміністрації слідкувати за працівниками і втомленим або не уважним давати вихідний або частіше робити перерви.