Увійти на сайт

Увійди на сайт, використовуючи одну з соцмереж:

×
Ты вже проголосував за цей відгук
Нагору


Огляди

Відбувся третій конкурс бізнес-ідей у Чернівцях

Перше місце виборов Дроздов Денис з проектом сквош-клубу
16 червня 2015 в 23:27
1550 переглядів

      26 листопада у Червоній залі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбувся фінал конкурсу бізнес-ідей серед студентів. Ініціювала його Чернівецька обласна колегія Всеукраїнської ради студентів за підтримки інвестиційного фонду «Буковина». 


        Всього студенти подали більше ста заявок з бізнес-ідеями. Проте у фіналі виступило шестеро учасників: Дроздов Денис, Осика Руслан, Куркай Андрій, Попович Наталія, Мусієнко Андрій та Бойчук Руслан. 

   Досвідчене журі у складі експертів та підприємців з Чернівців та Києва обирало найкращу ідею за такими критеріями: оригінальність, економічна доцільність, конкурентоспроможність, ринкові перспективи та реалістичність. 

С К Л А Д  Ж У Р І:

Генеральний директор мережі магазинів «ЛІГА-ПРІМ» Морар Дмитро, 
Генеральний директор Західного регіонального відділення Фокстрот Групп Скиба Юрій,
Координатор проектів Інвестиційного фону «Буковина» Шевчук Максим,
Власник мережі магазинів «OZZY» Лукенчук Дмитро,
Власник ТОВ Агропост,
Директор Чернівецького обласного молодіжного центру праці Палагнюк Сергій.
  


     Перше місце виборов Дроздов Денис із проектом сквош-клубу. Сквош – це ігровий вид спорту з м’ячем та ракеткою в закритому приміщенні. 


   До конкурсу переможець ділився, що його бізнес-ідея не вирізняється особливістю: «Думка відкрити сквош-корт зародилася, коли ми з другом повернулися додому зі Львову. Саме у тому славному місті Лева ми спробували грати сквош. А коли захотіли повторити це у Чернівцях, то зловили себе на думці, що це неможливо. З огляду на це, а також на той факт, що спорт завжди в моді, виникло бажання відкрити сквош-клуб. Це корисно для людей, їхнього здоров’я, самопочуття та фізичної форми». Але відразу після оголошення результатів, Денис поділився відмінними враженнями: «Я задоволений! Мабуть, пишаюсь собою. І дуже радий, що є такий інвестиційний фонд «Буковина». Тому дуже вдячний, що принагідно брав участь і став переможцем у цьому конкурсі. Хочеться негайно розпочати писати бізнес-план». 

 У трійку лідерів увійшли Руслан Осика, який всіх приємно здивував своїм емоційним виступом з ідеєю відеовітрини, та Андрій Куркай, який ініціював відкриття в місті Чернівці barbershop.  


   Руслана переповнювали емоції і після оголошення результатів. Хлопець ділиться: «Звичайно трішки розчарувався, оскільки разом зі своїм бізнес-партнером вклав багато сил у підготовку. Але все одно дякую організаторам за те, що тут виступив, поспілкувався з розумними людьми, отримав досвід, повчився ораторському мистецтву. Навіть виділив для себе основне правило: важливо ЯК ти продаси ідею». 


   Навпаки, труднощів не помітив Андрій Куркай. 
- Проблем у підготовці не виникало, оскільки ідея була, потрібно було тільки перенести її на папір та представити, - зазначає Андрій Куркай. – Чоловічий клуб на основі перукарні – місце для справжніх чоловіків. Приємно у дружній, теплій атмосфері знайомитися, обговорювати спорт та економіку, читати або просто відпочивати від проблем. 


      Інші проекти фіналістів також мали схвальні відгуки від журі та глядачів. Хоча вони і не перемогли, але зможуть претендувати на фінансування від ІФ «Буковина», якщо будуть допрацьовані бізнес-плани. 


   Бізнес-ідея Наталії Попович «Втеча» полягала у створенні першої Quest кімнати в Чернівцях, яка стала б чудовою альтернативою відпочинку для активної молоді. Тут клієнтам надавали б унікальну послугу – випробовування на логіку, кмітливість та уважність. 


      Студент БДМУ Андрій Мусієнко вбачає перспективу у вирощуванні екологічно чистих коренів імбиру в теплицях та на відкритому ґрунті. На думку Андрія, імбир – це не тільки лікувальна рослина, але й хороша основа для спецій, печива, а також добавки до пива. 


     Бізнес-ідея магічного електронного браслету, який дає відповідь на одне з можливих запитань «Так» або «Ні», викликала неоднозначну реакцію у присутніх. Зате її власник - Руслан Бойчук відразу знайшов охочого проінвестувати проект, щоправда, з деякими змінами. 
- Якщо мені сподобалася ідея, а Руслан зможе її втілити в життя у вигляді не електронного браслета, а додатка до годинника або як простий браслету, то я навіть можу профінансувати прототип, - зазначив потенційний інвестор Павло Харманський. – Взагалі щоб звернути увагу інвестора треба добре готуватися та мати харизму. Бо ідея нічого не вартує – як відомо, один долар. За решту платять людині. 


        На важливість особистості звернув увагу і переможець першого конкурсу бізнес-ідей, директор ТОВ «Агропост», член журі Сергій Палангюк. - Цього року якісно зріс рівень підготовки учасників і якість їх проектів. Набагато грунтовніше пропрацьовані і технологічна сторона, і фінансові показники, досліджені ринки, потенційні клієнти, - аналізує Сергій. - Порівняно з першим роком змінилося багато. Тоді ставка робилася більше на інноваційність проекту, а цього року - на ініціатора проекту та його особистісні здібності. За ці три роки я вивів єдине правило: бути впевненим у своєму проекті. Якщо ініціатор не повірив у свою ідею, то в неї не повірить ніхто. 


       Повірив в ідеї член журі, власник мережі магазинів «OZZY» Лукенчук Дмитро. 
- Вірю в ідею чоловічого клубу і в те, що той, хто перший це запустить, збере гроші, як кажуть, як вершки. Взагалі відчувається рівень росту в порівнянні з минулими роками як якості самих бізнес-планів, так і якості виступів: впевнено подавали інформацію, ретельно фільтрували ринки, детально підбирали ніші. Учасники - надзвичайні молодці, тому що вони знайшли в собі силу зробити дії, відмінні від нуля, публічно представити свої проекти і відстояти їх перед журі та аудиторією. В майбутньому наступні дії здаватимуться їм легшими. Вони вже мають перевагу над тими, хто нічого не робить, - переконує Дмитро. - Є проста формула успіху, яка складається з трьох частин. Перше - бажання щось змінити. Чи було воно у учасників? Однозначно. Друге - ціль. Не можна робити все одночасно. Треба ефектом дятла бити в одну точку, і тоді все вдасться. Третє - конвертувати цілі в дію. На цьому етапі багато людей відпадають. А ми в майбутньому побачимо, хто зможе реалізувати свої ідеї. 


         - Всі пропозиції були досить цікаві, - оцінює Генеральний директор мережі магазинів «ЛІГА-ПРІМ» Дмитро Морар. - Просто одні були більше опрацьовані, а інші - менше. Проте це не є проблемою, оскільки ініціатор може ще змінити ідею відстотків на 70. І все одно зробить кінцевий продукт. Найбільше мені імпонують ідеї сквош-корту, quest кімнати та відеовітрини. Я саме думаю над рекламою і маркетингом, тому вагаюся, чи розмістив би таку рекламу на своїх магазинах. Але ідея дуже цікава. 


        На конкурс завітав міський голова Каспрук Олексій. І не дарма - тут він отримав масу задоволення. 
- Бачу, що є люди, які вміють позитивно мислити, створювати корисні продукти, реалізувати проекти. Для такої молоді Міська рада готова підставити плече допомоги. Сподобався браслет, який розвіює вагання відповіддями «Так» чи «Ні». В залі були скептики, які говорили, що він непотрібен. Але я перший готовий купити 60 браслетів для депутатів Міської ради, - жартує Мер. - Ми готові сприяти, в громади є ресурси та бажання. І спільними зусиллями ми втілимо будь-який, на перший погляд, нереальний проект. 

На конкурсі до чернівчан звернувся головний інвестор фонду «Буковина» Дмитро Фірташ.  Він зазначив, що фонд збільшиться на 5 мільйонів гривень, а також планується відкриття першого у Чернівцях коворкінг-центру . Такий центр має на меті надати зручне місце для роботи та відпочинкуВін поєднує коворкінг-зону з робочими місцями та офісною технікоюІнтернетомзали для перемовинконференц-залиа також антикафе - лаунж-зона з кавоюпечивомбібліотекамиіграми. Після відкриття такого центру бізнес-ідеї можна буде опрацьовувати щодня, а не збиратися рак на рік.

       За словами координатора ІФ «Буковинам» МаксимаШевчука, коли коворкінг-центр запрацює – то є всі шанси, що конкурс бізнес-ідей змінить формат і конкурсанти презентуватимуть уже конкретні бізнес-плани потенційним інвесторам, які готові б були інвестувати кошти. 

       Отож бажаємо фіналістам успіхів та чекаємо на перші результати!    





Популярное в блоге





Нет комментариев