Увійти на сайт

Увійди на сайт, використовуючи одну з соцмереж:

×
Ты вже проголосував за цей відгук
Нагору


Огляди

Наші люди: Власники магазину «PAPAYA» - подружжя Максименко

«Выходной» продовжує спілкуватися з цікавими людьми нашого міста. Цього разу ми завітали до подружжя Максименко, які є власниками магазину модного одягу «PAPAYA».
9 вересня 2014 в 20:07
3790 переглядів
     Позитивне ставлення Насті та Валерія до життя виливається у результативну роботу. Вони завжди разом, тому і роблять все спільно; доповнюють як в житті одне одного, так і під час відповідей на запитання «Выходного».

- Коли і як виникла ідея відкрити заклад? 

- Не було такого, що ми спеціально сіли і думали, що б нам відкрити. Навчаючись тільки на другому курсі, ми вже мали бажання працювати. І  вважаємо - це найголовніше, адже коли в людини є мета, то вона робитиме все для того, аби її досягнути. Так і в нас: спочатку ми багато працювали, а потім все пішло само собою. 


- Чому назвалися саме «PAPAYA»? 

- Ой, тут цікава історія: спочатку в нас не було назви. Але потім ми зрозуміли, що є смак, є бажання, тому і без назви не обійтись! Нам хотілося чогось свіжого, фруктового і смачного. І що дуже важливо – молодіжного. Тому що всіляких «Богинь», «Афродіт» і «Красунь», а також різноманітних французьких назв вистачає вдосталь. А «PAPAYA» – це щось нове та незвичне. 


- Чому вирішили спеціалізуватися на одязі?
- Основна мета: створити умови, щоб людині не потрібно було бігати по всьому місту підбирати собі лук. Все можна знайти в одному місці, а ще з комфортом та приємною посмішкою консультанта приміряти.


- Чому більшість одягу - жіночого?

- Це не секрет: практично всі жінки обожнюють одяг у всіх його проявах, а також взуття, сумочки… і список можна продовжувати, але простіше – жінки створені для шопінгу. 


- Чи плануєте привозити чоловічий одяг, стильний дитячий? 

- У нас є деякі плани, але поки що ми їх не розповідатимемо. Пізніше поділимося з «Выходным» новинами. А про постачання чоловічого одягу вже думаємо впродовж двох років. Є проблема з постачальниками, але половину потрібних вже знайшли. Шукаємо ретельно, тому що хочемо гарного і якісного чоловічого одягу за доступними цінами, щоб будь-який мешканець нашого міста міг прийти і відчувати себе тут комфортно.


- Тільки нашого міста? Невже туристи не заходять? Мені здається, дизайн магазину вабить усіх. 

- Звичайно заходять і туристи. Магазин відвідують не тільки ті, хто в Чернівцях відпочиває і гуляє, а й ті, хто приїздять через роботу та інші різноманітні причини. Вони навіть нам зізнаються, що такі ціни рідко де можна побачити в Україні. 


- До речі, про дизайн магазину: знаю, що всі ідеї – ваші. Чи важко було? 

- Якщо казати правду, то в нас не було часу наймати дизайнерів і майстрів, які б створювали все щонайменше два тижні. Але у нас були ідеї! Ми хотіли чогось оригінального. Наприклад, всі знають, що можна пофарбувати стіни, всі знають, що можна прибити полички. Але як саме це зробити – в цьому і полягало наше завдання. Хоча і в нас процес придумування дизайну зайняв трохи часу. Але це все тільки тому, що ми хотіли, аби все в магазині було з натуральних матеріалів – з дерева, без пластику, золота й всякого в цьому роді. Настя займалася стилістикою, а я все монтував. Я кілька років працював автомеханіком, і маю хист до того, аби щось робити руками. Тому мені зовсім не було важко втілити ідеї в реальність. 


- Виходить, що ви все робили разом. Існує думка, що подружжя важко вживається на одній роботі. Бувають сварки чи все, навпаки, легше?

- В будь-якій роботі не буває без конфліктів. Але саме через те, що ми подружжя – нам легше їх вирішувати. Та і взагалі - нам це грає на руку. Немає ніяких недомовок і приховування. Все можна обговорити у будь-який час. Та і роботу ми поділили. Те, що ви бачите очима, - все робила Настя. Всю цю красу, дизайн... А те, що ви не бачите очима – моя робота. Зв’язки з постачальниками, фінансові, технічні питання, домовленості. Але всі рішення ми обговорюємо і приймаємо після двох підписів під контрактом (сміються, - автр.). 


- Звідки постачаєте одяг? 

- В основному у нас три напрямки, звідки приходять товари: Польща, Угорщина, а взуття – вітчизняне! Щоправда, деяке з Туреччини. Є й інші напрямки: Англія, Іспанія, була й Португалія. Але постачальники часто змінюються. Все залежить не тільки від сезону, а й більшою мірою від того, що постачають. Для нас головне – одяг, а не хороші стосунки з постачальниками. Якщо вони одного року створюють гарну, а наступного вже не дуже привабливу колекцію, то ми з ними не будемо працювати. Ця проблема досить поширена у Чернівцях: якийсь магазин починає працювати з брендом, перший рік все гарно, колекція продається. А наступного року в того бренда змінюється, наприклад, дизайнер, колекції вже зовсім не ті, але магазини не переривають співпрацю. В такому варіанті не дуже хороше закінчення: або такий одяг набридає самим магазинам, або (що більш ймовірно) меншає покупців. 


- Як часто оновлюються колекції? Можливо, пару разів у сезон? 

- Можливо, пару разів у тиждень. Адже ми не співпрацюємо лише з одним брендом і отримуємо його колекцію раз в сезон. Нам щотижня надходять нові моделі, ми постійно шукаємо щось нове, цікаве та стильне.Тому що місто в нас маленьке і дівчата хочуть виділятися, бути особливими. Тому, можна сказати, що в нас не колекції, а часте нове надходження товару і  оновлення асортименту.


- Чи плануєте створювати мережу закладів? 

- Плануємо! Для початку – у Західній Україні. Два магазини по 120 квадратів у Чернівцях – цього достатньо для нашого міста. Але нові магазини вже не будуть з одягом, тому що у Чернівцях все повторюється: магазини одягу, кафе, піцерії, банки, і знову банки, піцерії, кафе, магазини одягу... І так можна до безкінечності. Але.. хмм.. банків останнім часом поменшало. Та зараз не про це. Якщо все буде добре, ми відчуватимемо підтримку від постачальників, буде надходження товару, співпраця з митницею, то, можливо, буде і всеукраїнська мережа. 


- Як проводите вихідні? 

- Активно і весело! А іноді їдемо за товарами (сміються, - автр.).. В нас немає таких вихідних, про які всі звикли чути. У нас вихідний день тоді, коли все добре, всі працюють, товарами забезпечено і при цьому всьому все в чистоті і порядку. От у такі дні у нас вихідні. Ми надаємо перевагу активному фізичному відпочинку, всіляким турам, поїздкам, вилазкам на гори, купання в річках та озерах, а також ми полюбляємо лижі. 


     Магазин модного одягу «PAPAYA» недаремно користується популярністю серед всіх жителів міста, незалежно від їх статків. Це універсальне місце, де комфортно себе почувають як люди з добре набитим гаманцем, так і звичайні студенти. Настрій підіймається однаково у всіх!

Dossier#1
Анастасія Максименко 
Вік: 24 роки.
Улюблене заняття: знаходитись поруч з коханим.
Хобі: активний відпочинок.
Девіз: «Будь єдиним з собою і природою».
Dossier#2
Валерій Максименко 
Вік: 24 роки.
Улюблене заняття: знаходитись поруч з коханою.
Хобі: лижний, водний спорт, виїзд в гори.
Девіз:  «Твоя робота і стиль життя мають приносити задоволення не тільки тобі, а й тим, хто тебе оточує». 




Популярное в блоге





3 коментарію

Настя Томашевська
Настя Томашевська 10 вересня 2014 в 16:28
Напевно тепер всі розуміють чому в цьому магазині так затишно)
+2
Іванна Ляхович
Іванна Ляхович 10 вересня 2014 в 20:49
коли б не зайшла - завжди є щось класне:) побільше б таких магазинів у місті!
+4
Александра Шереметьева
Александра Шереметьева 18 вересня 2014 в 12:30
Наверное, любимый магазин в городе.
0